Sylvia (Administratief Medewerker)

Sylvia is ruim 12 jaar geleden verhuisd naar Nederland. Bij haar aankomst in Nederland is zij meteen begonnen met het volgen een studie voor de Nederlandse taal. Naast deze studie heeft Sylvia meerdere logistieke cursussen behaald. Na een periode gewerkt te hebben in verschillende logistieke functies via uitzendbureaus is Sylvia terecht gekomen bij een bezorgdienst. Hier is zij gaan werken als Troubleshooter in het magazijn. Hier heeft zij haar passie voor logistieke administratie gevonden. Vandaar dat zij de overstap heeft gemaakt naar een kantoorfunctie in hetzelfde bedrijf. Hier had Sylvia een uitgebreid pakket aan administratieve taken. Sylvia was onder andere verantwoordelijk voor het bijhouden van de mail, de administratie omtrent alle douane gegevens, het coördineren en controleren van de chauffeurs en ondersteunde zij de Export afdeling. Vanwege een verhuizing is de reistijd  te veel geworden waardoor Sylvia op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Ze zoekt een uitdaging waarin de bezig is met logistieke administratie en klantcontact.

Sylvia is een ruimdenkende en oplossingsgerichte vrouw. Ze heeft altijd de focus op het werk en gaat detail georiënteerd te werk. Sylvia is een zorgzame vrouw die goed kan werken in een team.

Sylvia heeft een opzegtermijn van een maand en een salarisindicatie van € 3.200,- bruto per maand op basis van 40 uur.

Werkzaamheden

  • Coördineren van chauffeurs;
  • Aanmelden van douanezendingen;
  • Bijhouden van de mail;
  • In contact staan met de klant;
  • Verwerken van documenten en gegevens;
  • Ondersteunen van de export afdeling.

Functie

Administratief Medewerker

Leeftijd

44

Woonplaats

Gemert

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Indonesisch uitstekend in woord en geschrift, Engels in goed in woord en geschrift, Nederlands goed in woord en geschrift

Computervaardigheden

SAP, Oracle, Microsoft Office (Word, Excel & Outlook)